produse / programe / rezultate
wellness

 

FII IN FORMA

Singura modalitate prin care lucrurile se pot schimba in viata ta este sa te schimbi tu insuti.                 

traieste in stil wellness                               

Rezultate
despre noi

 

DESPRE NOI

Infiintata in 1980 in Los Angeles, California, Compania Herbalife detine, de 27 de ani, locul de lider mondial in controlul greutatii si al nutritiei sanatoase.

mai multe detalii

Play movie
curs valutar

  curs valutar oferit de: curs valutar


Masuri de luat

Schimbari alimentare

in cazul obezitatii, o pierdere din greutate moderata de 5 pana la 10% are deja un efect pozitiv asupra sanatatii, bineinteles cu conditia de a nu lua inapoi kilogramele pierdute! Schimbarile alimentare sunt aici pe primul plan: mai putine grasimi, mai multe fructe, mai multe legume.

Dupa ce, in prima faza, v-ati marit doza de miscare din viata de zi cu zi, puteti adauga practicarea unei activitati fizice precum mersul pe jos intr-un ritm sustinut, inotul sau mersul pe bicicleta. Practicand cu regularitate si din ce in ce mai mult un exercitiu fizic, iti veti mari semnificativ sansele de a reusi sa slabesti si de a-ti mentine pe termen lung greutatea corporala redusa.

Urmarirea unor obiective realiste si punerea in practica incetul cu incetul a noului stil de viata (alimentatia si miscarea) sunt cheia reusitei. in cazul obezitatii majore, medicul iti poate prescrie, in paralel cu alte metode de slabire, un medicament ce favorizeaza reducerea greutatii.

Sfaturi

  • Ia micul dejun pentru a incepe bine ziua si pentru a evita excesele la pranz sau la masa de seara; Micul dejun ideal Herbalife intruneste toate calitatile recomandate de specialisti si constituie hrana de dimineata a milioane de oameni din intrega lume. Incearca-l si tu!
  • Ia gustari mici pe tot parcursul zilei in loc de mese bogate si mananca numai cand ti-e foame.
  • Recunoaste semnalele pe care ti le transmite organismul. Nu manca doar pentru ca este ora mesei. Mananca atunci cand ti-e foame si opreste-te cand te simti satisfacuta, nu imbuibata.
  • Mananca la aceeasi masa alimente bogate in proteine si carbohidrati pentru a-ti mentine nivelul zaharului in sange in limite normale.
  • Satisfa-ti consumul de carbohidrati (organismul absoarbe carbohidratii complecsi mai lent decat dulciurile) mancand paine de secara, floricele de porumb, biscuiti cu continut redus de grasimi, cereale, fasole, paste si orez.
  • Mananca alimente bogate in fibre pentru a diminua senzatia de foame.
  • Urmeaza o dieta echilibrata, nu te infometa. Organismul tau are nevoie de toate elementele nutritive (grasimi, carbohidrati) pentru a functiona normal, elemente pe care o dieta echilibrata ti le ofera.
  • Limiteaza sau evita consumul de alcool pe timpul dietei deoarece constituie un stimul nervos.
  • Redu aportul caloric: mai putine grasimi, mai multe legume, mai multe fructe.
  • Fa miscare regulat, spre exemplu urca scarile, mergi (in ritm normal sau sustinut), inoata sau mergi cu bicicleta.
  • Fixeaza-ti obiective realiste si integreaza modificarile de comportament in viata ta cotidiana.
  • Cauta sa recurgi la un tratament medicamentos in functie de gravitatea obezitatii.

Stabileste-ti obiectivele si metodele

intr-o alta sectiune a site-ului am vorbit despre cat de importanta este motivatia in urmarea unui regim de slabit. Un pas important dupa ce ti-ai evaluat motivatia de a slabi este stabilirea obiectivelor si alegerea metodei prin care vrei sa atingi aceste obiective. Impreuna cu consultantul de nutritie Herbalife, veti coagula aceste coordonate intr-un plan de actiune si astfel controlul greutatii va deveni un punct de bifat in agenda urmatoarei tale perioade.Acest plan iti va fi util pe parcursul programului de controlul greutatii Herbalife, el constituind si un instrument de monitorizare a evolutiei corpului tau.

Reducerea aportului de grasimi

Obiceiuri alimentare

Pe parcursul anilor, fiecare dintre noi si-a format obiceiuri alimentare care se reflecta in alegerea alimentelor consumate si cantitatea acestora, dar si in raporturile pe care le avem cu alimentatia si cu hrana in general.

Pentru a scadea in greutate durabil, nu este suficient sa urmezi un program de controlul greutatii Herbalife timp de cateva saptamani sau de cateva luni. Obiectivul trebuie sa fie urmarit pe termen lung. Astfel unul din scopurile principale ale programelor de nutritie Herbalife este ca prin consultanta si monitorizarea acordata in mod gratuit pe toata perioada programului,incetul cu incetul, vei renunta la vechile obiceiuri alimentare distructive si vei invata regului noi, regului bune pentru organismul tau. La sfarsitul programului, ar trebui ca noile obiceiuri alimentare sa ti se para absolut normale, mai ales daca sanatatea ta s-a imbunatit si astfel poti face singur diferenta fata de trecut.

Dar drumul care duce la noi automatisme este lung si plin de obstacole: recaderile aproape ca fac parte din "program". Important este sa nu consideri slabicunile de moment ca fiind esecuri personale. Renunta in ziua umatoare la caloriile care ti-au "scapat" si continua sa-ti supraveghezi alimentatia. Intereseaza-te de aspectele legate de diete, aprofundeaza-ti cunostintele si pune-le in practica. incetul cu incetul, vei face alegerile potrivite fara sa iti dati seama, iar controlul greutatii printr-o alimentatie echilibrata si saraca in grasimi ti se va parea cea mai fireasca din lume.

Cateva sfaturi utile pentru controlul greutatii

  • Incearca Micul dejun ideal Herbalife – produsul numarul 1 al Companiei. Este o bautura nutritiva, cel mai performant inlocuitor de masa pentru o nutritie sanatoasa si controlul greutatii.
  • Compara continutul caloric al diverselor alimente. in timp, vei alege automat alimentele care au mai putine calorii.
  • Acolo unde nu poti sau nu vrei sa elimini zaharul , foloseste-l in cantitati cat mai mici. indulcitorii artificiali pot inlociui cu usurinta zaharul, mai ales in bauturi.
  • "Grasimea ingrasa". Produsele degresate permit reducerea consumului de grasimi.
  • incepe cu o supa saraca in grasimi sau cu o slata pentru a-ti "calma" stomacul inainte de felul principal.
  • indeparteaza mereu grasimea vizibila de pe carne inainte de a o consuma.
  • Gatirea carnii la cuptor este ideala pentru a diminua consumul de grasimi. Coace fara grasime bucatile de carne, apoi rumeneste-le pe gratarul cuptorului. Ambalate in folie de aluminiu, puiul, pestele sau fripturile pot fi gatite la cuptor in suc propriu.
  • Smantana este foarte bogata in grasimi. inlocuieste-o atunci cand este posibil cu lapte sau iaurt degresat.
  • Maioneza este la fel de bogata in grasimi. Se poate cumpara maioneza degresata, dar aceasta oricum contine mult mai multe grasimi decat iaurtul. Daca nu o poti inlocui, amesteca maioneza "light" cu albus de ou batut spuma.
  • Cantitatea de ulei din salate este adesea prea mare. Masurand uleiul cu o lingurita, poti doza mai bine aceasta cantitate.

Mai multa miscare

Sfaturi pentru a fi in forma

  • Urca pe scari in loc sa iei liftul sau scarile rulante. Daca efortul este prea mare la inceput, multumeste-te urcand un etaj sau doua pe jos si ia liftul pentru celelalte.
  • Coboara din autobuz sau din tramvai cu o statie inainte de destinatie si parcurge restul drumului pe jos.
  • Nu iti parca masina chiar in fata usii. Las-o putin mai departe si mergi pe jos restul drumului.
  • La pranz, fa un mic ocol pe drumul spre cantina sau restaurant.
  • Cand mergi la cumparaturi, fa un mic ocol de cinci minute de mers pe jos pe drumul de intoarcere.
  • Alatura-te unui grup de persoane interesate de mersul pe jos sau creeaza unul si plimba-te regulat impreuna cu ei.

Nu uita:

Cel mai important este sa nu pierzi din vedere faptul ca putina activitate fizica este mai buna decat deloc! Caloriile suplimentare pe care le consumi in decursul unei zile se aduna, formand la final o suma deloc neglijabila.

 

 

Contact


Consultant de nutritie
Simona MORAR

Links | SANATHON | Termeni si conditii
Inspiratie pentru casa si gradina ta! ClickLink.ro Catalog WEB Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
SEO Romania Adauga.eu- Promovare site, Director web, Publicitate Online Link Rapid - Adauga site - director web gratuit Submit Your Site SmartNetBook.ro Myindex.ro Director Web
Cel mai cuprinzator director romanesc Portal Looker.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Search Engine Submission - AddMe
eXTReMe Tracker